Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto

Kirkkoherranvirasto palvelee

• kirkollisten toimitusten, kuten hautauksen, kasteen ja vihkimisen ajanvarauksissa
  • tilojen vuokraamisessa

Kirkkoherranviraston puhelinnumero on 040 552 8989. Virasto on avoinna ma, ke ja pe klo 9 - 13, osoite Pulkkilantie 11, 92600 Pulkkila.

Virkatodistukset ja sukututkimukset antaa Oulun aluekeskusrekisteri puh. 08 316 1303. Virkatodistuksen voi tilata myös sähköisesti osoitteessa:

Oulun aluekeskusrekisteri hoitaa myös avioliiton esteiden tutkinnan.  Avioliiton esteiden tutkintapyynnön voi jättää myös Siikalatvan seurakunnan kirkkoherranvirastoon tai esteiden tutkinnan voi hoitaa ev.lut.kirkon asiointipalvelunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta.

Kestilän, Piippolan, Pyhännän ja Rantsilan entiset seurakuntatoimistot eivät ole auki pääsääntöisesti, tarvittaessa ota yhteys työntekijöihin ja sovi tapaaminen ko. tiloissa, jotka sijaitsevat seurakuntataloissa.

Taloustoimisto

Taloustoimistossa hoidetaan mm. haudanhoitosopimukset, puh. 0400 164 675, osoite Pulkkilantie 11, 92600 Pulkkila.