Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat 2. - 4.9.2016

Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat 2016 olivat Siikalatvan seurakunnassa. Pitopaikaksi oli valittu Piippolan ammatti- ja kulttuuriopisto. Osa lasten ja nuorten tapahtumista pidettiin Pentti Haanpään koululla ja Raimo Laukan konsertti oli Piippolan kirkossa. Kuvagalleriasta löytyy juhlista tarkempaa tietoa. Ennen varsianisia juhlia torstaina ja perjantaina vietiin lähetyssanomaa kouluille siten, että Jukka Salminen ja Taina Taskila kiersivät kaikki alakoulut. Popo Salami sekä Pia ja Mikko Pyhtilä yläkoulut, lukion sekä Piippolan ammatti- ja kulttuuriopiston. Seurakunnan työntekijät olvat kierroksilla mukana.

Ennen näitä lähetysjuhlia kirjoitetut lehtiartikkelit Siikajokilaaksossa ja Rauhan Tervehdyksessä löytyvät täältä.

Juhlista kirjoitetut lehtijutut

Ikiaikainen viesti kulkee latvalta maailmalle, Anna Hämeenaho, 8.9.2016 Siikajokilaakso

Lähimmäisen rakkauden hengessä, Sari Junnonaho, 8.9.2016 Siikajokilaakso

Hyvän mielen juhlat Piippolassa, 8.9.2016 Rauhan Tervehdys

Gallerian kuvat Antti Kinnunen, osa aloitussivun kuvista on talkoolaisen ottamia.