Lähetysjuhlat 2.-4.9.2016

Sunnuntain ohjelma

Aamu aloitttiin lähetystilaisuudella Aurinko nousee idästä. Tilaisuudessa olivat mukana Richard Brewis ja Kirsti Kirjavainen. Musiikista vastasivat Tavastkengän tytöt. Tilaisuuteen osallistui 30 henkilöä.

Piispanmessu oli kello 10. Messuun osallistui 363 henkilöä.

LATVALTA MAAILMALLE -pääjuhla alkoi klo 13. Tämä juhla oli myös Siikalatvan seurakunnan kymmenvuotisjuhla. Juhlapuheen piti Taina Taskila. Puheenvuoron pitivät myös piispa Samuel Salmi, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Timo Hakkarainen, rovasti Erkki Piri ja kirkkoherra Merja Jyrkkä. Tuulikki Tuovinen lausui runoja. Lapsikuoro Stellat, Pyhännän lapsikuoro ja nuorisokuoro, Kestilän mieskuoro, Pyhännän ja Rantsilan veteraanikuorot sekä Kestilän ja Pulkkilan kirkkokuorot esiintyivät. Juhlassa oli juhla-avaimen luovutus Muonion seurakunnalle, joka vastaa seuraavista lähetysjuhlista. Pääjuhlaan osallitui 365 henkilöä.

Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat päättyivät juhlakahviin.