Toimintaa varttuneille

Siikalatvan seurakunta tarjoaa toimintaa varttuneelle väelle. Kerhot  kokoontuvat säännöllisesti. Kerhot toimivat joko vapaaehtoisten vetäjien tai diakoniatyöntekijöiden ohjauksessa. Mukaan voi tulla silloin kun itselle sopii, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Kesällä kerhot ovat tauolla.

Varttuneet ovat tervetulleita myös osallistumaan vapaaehtoistoimintaan kerhonvetäjinä tai muissa seurakunnan tehtävissä.

Seurakuntakerholaiset istuvat pöytien ääressä.

Seurakuntakerhot

Seurakuntakerhoissa tapaat toisia ihmisiä iloisissa merkeissä. Kerhoja on jokaisessa kappeliseurakunnassa joko diakoniatyöntekijän ja/tai vapaaehtoisen vetämänä. Seurakuntakerhot kokoontuvat eri kappeleissa eri päivinä. Kokoontumispaikkana ovat yleensä seurakuntatalot. Kerhot ovat avoinna kaikille. Ohjelma koostuu mm kahvitteluista, yhdessä olosta, kerholaisten esittämästä ohjelmasta, hartaudesta ja esim. vierailijoista. Kesäaikana kerhoissa on tauko. Kerholaiset käyvät retkillä lähiseuduilla kerran vuodessa. Lisätietoja diakoniatyöntekijöiltä.

• Kestilän seurakuntakerho kokoontuu parillisten viikkojen keskiviikkona klo 10-12 seurakuntakodissa. Kahvimaksu.
  • Piippolan seurakuntakerho kokoontuu tiistaisin klo 12.30-14 seurakuntakodissa. Kahvimaksu.
  • Pulkkilan seurakuntakerho kokoontuu torstaisin parittomina viikkoina klo 12-13.30 seurakuntatalossa. Kahvimaksu.
  • Pyhännän seurakuntakerho kokoontuu parittomien viikkojen keskiviikkona klo 10-11.30 seurakuntatalossa. Kahvimaksu.
  • Rantsilan seurakuntakerho kokoontuu parittomien viikkojen torstaina klo 13-14 seurakuntatalossa. Kahvimaksu.

Syntymäpäivät

Siikalatvan seurakunta muistaa onnittelukirjein 90- ja 95-v syntymäpäivää juhlivaa seurakuntalaista.

70-, 75-, 80- ja 85-vuotiaat kutsutaan  yhteiseen syntymäpäiväjuhlaan.

Mikäli toivotte, että pappi tai diakoniatyöntekijä käy vierailulla kodissanne, voitte soittaa haluamallenne seurakunnan työntekijälle tai kirkkoherranvirastoon. Rukoushetki on mainio tapa viettää yhdessä juhlahetki virsin ja rukouksin.