Lastenkirkko

on lapsen mittainen ja näköinen jumalanpalvelus. Arkipäiville sijoittuviin lastenkirkkoihin kutsumme erityisesti päivähoito- ja esiopetusväkeä sekä päivä- ja perhekerholaiset perheineen. Jumalanpalvelukset suunnitellaan pientä kirkkovierasta ajatellen, ja sitä elävöittävät lasten äänet ja laulu, tutut virret ja havainnollistaminen.

Lastenkirkot sisältyvät pikkukirkon ja kerhovuoden suunnitelmiin. Kirkkovuoteen sisällytämme myös useita lapsiperheille suunnattuja sunnuntain perhejumalanpalveluksia.

Pikkukirkko on päivähoidoissa ja esikouluissa järjestettävää kristillistä kasvatusta. Pikkukirkkoja järjestetään kerran kuukaudessa. Toiminnasta on tehty voimassa olevat yhteistyösopimukset päiväkotien tarpeiden ja toiveiden pohjalta.

Kankaista rakennettu niitty ja aitaus. Pehmolelulampaat on aitauksessa turvassa.
Perhekirkko Hyvän Paimenen sunnuntaina. Kaikki lampaat löytyivät aitaukseen.
Kaksi lasta seisoo ulkona ja pitävät kädet ristissä. Taustalla kaksi aikuista.
Pikkukirkoissa osataan hiljentyä rukoukseen.