Pulkkilan kappeliseurakunta

Pulkkilan kappelista on suunnilleen yhtä pitkä matka Rantsilaan, Kestilään ja Pyhännälle. Pulkkilassa on  perinteisesti ollut vilkas seurakuntaelämä. Huolta seurakunnan toiminnasta kannetaan yhdessä.

Vapaaehtoiset palvelevat tiimeissä, piireissä ja arjessa. Sukkia syntyy runsaasti vauvasta vaariin kaikenkokoisille. Alueella on Junnonojan rukoushuone (omistaa Sley), joka kokoaa erityisesti Laakkolan kylän väkeä tilaisuuksiin.

Siikalatvan seurakunnan kirkkoherranvirasto on Pulkkilan seurakuntatalossa.

Osoite on Pulkkilantie 11, 92600 Pulkkila.

Toiminta Pulkkilan kappeliseurakunnan alueella

Pulkkilan kappeliseurakunnan vastuupappina on kirkkoherra Heikki Karppinen.

Lapsikuoro Pulkkilan Stellat, johtaa kanttori Arja Leinonen. Kuorotoimintaan pääset tutustumaan musiikkisivulta.

Diakonissat Eeva-Liisa Kekkonen ja Mervi Karttunen hoitavat diakoniatyön sarkaa. Alueet on jaettu siten, että Eeva-Liisalle kuuluu Vorna ja muut kylät Merville. Diakoniatyömuotoihin voit tutustua sivuilla Apua ja tukea sekä Osallistu, toimi ja vaikuta.

Nuorisotyöstä ja rippikoulutyöstä vastaa nuorisotyönohjaaja Sirkku Palola.

Lastenohjaaja Marja Haverinen pitää päiväkerhoa ja varhaisnuorten kerhoa.

Pulkkilan kirkon alttaritaulu, kuva Markku Niemi