Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat 2.-4.9.2016

Lauantain ohjelma

Lauantai aloitettiin ohjelmalla AVATUSTA OVESTA -viestejä maailmalta. Sen jälkeen oli raamattutunti MAAILMA OVELLA. Lauantaina oli tarjolla kahdeksalla kanavalla tietoa lähetystyöstä ja lähetyskohteista. KOTI OVELLA -lähetysjuhla alkoi klo 15, minkä jälkeen laulettiin kauneimpia lähetyslauluja. Illalla klo 18 oli suomalainen messu ja kello 20 osa vieraista meni Piippolan kirkkoon Raimo Laukan ja Maija Tynkkysen konserttiin ja osa jäi Piippolan vaarin Word Specialiin Jedulle. Näiden tapahtumien jälkeen iltaa sai istua yökahvilassa.

Lastenohjelma

Pentti Haanpään koululle järjestettiin lapsille tomintapisteitä ja Jukka Salminen esiintyi lapsille.

Kutsutilaisuus

Siikalatvan seurakunnan vuonna 2006 syntyneille lapsille oli kutsutilaisuus Pentti Haanpään koululla.