Ehtoollisavustajakoulutus

ke 5.4. klo 17.30

Muu tila

Tervetuloa ehtoollisavustajakoulutukseen. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneet mahdollisuudesta ehtoollisavustajaksi seurakunnassa. Tilaisuudessa kahvitarjoilu 17.30 ja koulutus alkaa 18.00. Illalla vietämme yhteisen ehtoollishetken.

Ehtoollinen on seurakuntaa yhdistä ja rakentava sakramentti. Siikalatvan seurakunnassa järjestetään ehtoollisavustajakoulutus, johon ovat tervetulleita sekä nykyiset ehtoollisavustajat ja ne joita kiinnostaa tulevaisuudessa toimia ehtoollisavustajana. Tilaisuus on kaikille kiinnostuneille avoin, eikä sinne osallistuminen velvoita tulevaisuudessa toimimaan ehtoollisavustajana. Tilaisuudessa opetuksesta vastaa Hanna Vapaavuori ja Jonne Pirkola.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Järjestäjä

Kestilän kappeliseurakunta, Piippolan kappeliseurakunta, Pulkkilan kappeliseurakunta, Pyhännän kappeliseurakunta, Rantsilan kappeliseurakunta