Akasia-säätiön vierailu Rantsilassa

la 18.3. klo 13.00

Rantsilan seurakuntatalo

Tervetuloa Raamattuviikonloppuun Rantsilassa. Vieraina on Akasia-säätiöstä Riitta Lemmetyinen sekä Marianne Jansson. He ovat aikaisemmin eläneet nunnina Evankelisten Mariasisarten luostarissa Saksassa. Poislähdön jälkeen elämä oli täysin nollilla. Tulevaisuuden ja toivon näköalat olivat vähissä. Mutta he selvisivät! Vaikeat kokemukset muuttuivat voimavaraksi. Nyt he toimivat kouluttajina Akasia-säätiössä. Tilaisuudessa lastenhoito.

Tilaisuuden ohjelma: 13.00 Keittolounas srk-kodilla, 13.45 Tervetulosanat Jonne Pirkola, 14.00 Hyviä uutisia riittämättömille Riitta Lemmetyinen, 15.00 päiväkahvit, 15.30 Hyviä uutisia vapauteen kaipaaville Marianne Jansson, 18.00 Seurat Ilkka Lehdolla os. Karhukankaantie 540.
Tervetuloa nauttimaan opetuksesta, yhdessäolosta ja Jumalan läsnäolosta.

Rantsilan kappeliseurakunta